gästbloggning, inlägg 3

Tjeeenare! Väckt klockan åtta av Felix, fixade mig, åkte sedan ut till honom (han bor 30 min från stan) hos honom gjorde vi nt så mkt. Eftersom det var första gången visade han mig runt sen så började vi bli rastlösa & spelade cod, men eftersom jag var  duktig så körde vi nt så jätte länge ;)
Vi tog det chill och gjorde lite andra as roliga grejor! Vid åtta åkta jag hem och nu sitter jag framför datorn och har duschat osv, härligt! Ikväll ska  jag läsa lite ur läxboken och sen bara ta det chill med mitt andra liv,FACEBOOK :)
Bilden redigerad & tagen av mig.. nt så speciell bild men den är tagen idag när vi spelade cod
eller.. ja, på den här bilden körde han online själv ^^
Kortsagt: F1 härlig dag! / Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0