Erikdalsbadet

KOPIERADE TEXTEN FRÅN CLARA
Efter skolan gick jag och Mathilda hem till mig och hämtade handduk och bikini, och Ellen, Esther och Viktoria gick hem till Esther. Jag och Mathilda tog ett snabbt jag O´boy också. Hihi... Sen kom vi till badhuset och bytte om och så. Kön in tog ca 28,32 timmar. Eller tja... okej nu överdrev jag. Den tog kanske sisådär 28,26 timmar om jag ska vara helt ärlig. Men iallfall när vi kom in åkte vivattenrushkanan. Den "vita" och "blåa", den vita är bred så man ska åka flera i den. Jag gjorde illa mig VARJE gång jag åkte den, sista gången så höll jag på att svimma av smärta, jag fick in kakelkanten i slutet av den "vita" in i min svanskota, trodde ärligt talat att jag blödde. Men det gjorde jag självfallet inte, men jag hade svårt att gå och simma i kanske en timme efteråt (har fortfarande ont), i den "blå" åker man en och en och kan tävla mot varandra. Jag kom på andra plats med tiden 10.03. Dålig tid, jagvet. Sedan badade vi själva i en grund bassäng och gjorde olika tävlingar på flytgrejjer. Jag hade fortfarande VÄLDIGT ont i min svanskota. Helt plötsligt säger Ellen "Jag har tappat mina nycklar, till skåpen". Och då fick alla leta, till slut hittade vi dem. HEHE, vi och vi. Snarare Ellen och Esther. Men men sedan badade vi bubbelpool och lite så och klockan halv sex behövde jag gå. Ja, det var en väldigt rolig badtur eller vad man ska säga...
Jag (Esther) skriver: aa, typ så var det fast jag måste ju tillägga att JAG vann tävlingen med tiden 9.93 och sen fick jag 8.37! ;D och sen så var det faktiskt JAG som hittade nykeln till skåpet :P men annars var det väl inget mer förutom att vi hade det jätte kul!
Undervattensbilder kommer snart!!!


Bild: Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0