Nu lättade allt från hjärtat

Jag har haft en stor klump i magen ända sen skolan slutade för att jag först tappade mi iPhone 4 i toaletten, och dom e väldigt dyra.. Jag trodde att den skulle gå sönder. Sen trodde jag att min stora syster skulle få vänta utanför min port ända tills nån kom hem för jag råkade låsa dörren innan hon kom hem. Och jag tittade på älska mig filmen, den e as sorgligt!!
Men... Min iPhone 4 klarade sig, den funkar helt perfekt! :D , Millan kom hem helt utan problem för hon hade en extra nyckel och filmen som jag såg slutade jätta bra! :D Så nu kmr jag att sova gott, godnatt!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra! :D

Ses imorgon!!! <333333333

2011-03-16 @ 22:20:03
URL: http://ellenstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0