ESTHER VÅR EGNA TÖNT

Esther deen tönten har dragit till landet, utan att berätta det här i bloggen ? IGEN.. så för er som undrar så är hon på landet !
Tror hon skulle in till stan imorgon igen, eller ja, det är smartast eftersom skolan börjar på tisdag :/ Den lyckosten (hahahhahahhahha :'D) slutar skolan redan på onsdag..
För er som undrar så är det Lovisa som bloggar klicka HÄR om ni vill läsa min blogg ! Och, Nej.. jag har inte frågat Esther om jag får blogga på hennes blogg jag gör lite som jag vill nu.

Nu ska jag berätta lite saker om mig och Esther:
Vi har känt varanda i 5 år nu ?
-
Vi träffades genom en musikallinje !
-
Vi båda ÄLSKAR Justin Drew Bieber ♥
-
Vi har spelat i en vuxenpjäs tillsammans ^^
-
Vi har varit med i en bil/buss krock (stavning ?)
-
Vi har blivit jagade av getter..eller var d får ? vem har inte det liksom ? (:
-
Vi ska åka till Filippinerna i 3 veckor tillsammans (OMG OMG OMG)
-
Vi har garvat i 45 minuter i utan stopp.
-
Vi har ritat på varandra när det ena sovit, vi gör det ofta.
-
Vi har blivit stoppade på en buss för dom trodde vi var fulla hahahahhahahahhahahha LOL!
-
Vi har somnat på golvet framför datorn
-
Vi har gått i samma danscrew i 5 år

Syster jag älskar dig nu, föralltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0