Helgen

Sorry att jag inte har bloggat något i helgen men jag har inte haft nån dator och blogg.se appen suger! Det går inte att blogga på den! Men aja nu ska jag lägga upp bilder och berätta vad jag gjort i helgen! ♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------
På fredagen sov jag över hos Clara med ellen och Mathi.
image description
Vi lagade mat...
image description
Tacos :)
image description
Vi bakade cupcakes.
Åt Pringles.
Var speedade på kvällen..
Och dagen efter gick vi på Attitude mässan i kista.
Vi åkte Segway :D
Träffade Foki.
Fick Goodie Bags.
och massa gratisprylar och rabattkort
Lite fler bilder från mässan:
Hoppas ni också har haft en lika bra toppen helg som jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0