Tog lite bilder

Har precis varit ute med hunden så jag passade på att ta lite bilder..
Tog även lite bilder innan jag gick ut..
"utsikten" över mitt rum (bilden är tagen från mitt loft)
Ett "best friends" armband jag fick när jag fyllde år av min kusin.
Ett "hjärt-halsband" som jag fick för länge sen (vet inte riktigt när)
Ett halsband där det står Esther på som jag fick när jag var väldigt liten.
Kanske lite ointressant men det är en voltaren-tub som jag måste smörja in mina ben med för jag har så himla ont i dem efter dansen i onsdags!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskling har du oss som bakgrund? ;D ÄLSKAR DIG O:T:R:O:L:I:G:T!

2011-02-04 @ 23:01:13
URL: http://pinoygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0