Ny blogg! :D

Shasha bloggen :)
Som ni kanske ser har jag gjort en blogg!!! 
Jag heter Esther Bengtsson och är en glad, sprallig och rolig chey som älskar att dansa och sjunga.
I den här bloggen tänkte jag skriva om mitt liv och vad jag gör och tänker. Hoppas ni kmr att gilla den! <3
Fakta om mig:
  • Namn: Esther Bengtsson
  • Ålder: 12 år
  • Favoritfärg: turkos, limegrön och knallrosa! <3
  • Familj: Storasyster Emilia 14 år, pappa Janne 49 år, mamma Tarja 48 år och min lilla hund Zakke 8 månader
  • Saker jag tkr om: mina vänner, min familj, min hund, åka skidor + snowboard, musik och bra låtar :D
  • Favorit mat: Sushi (y)
  • Hårfärg: Mörkblond
  • Ögonfärg: grå, grön, blå
Bilder på mig:
Tack för ni kikade in! <3
Min header har jag inte hunnit göra än men den kmr imorn! :D
Puss o Kram! // Esther♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0